معرفی کتاب : حجاب بی حجاب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



معرفی کتاب : حجاب بی حجاب
نوشته شده در 14 آبان 1393
بازدید : 170
نویسنده : Admin

کتاب "حجاب بی حجاب" از بیان نویسنده اش ، محمدرضا زائری ، نگرشی بی پرده و حجاب به مسئله حجاب دارد .
کتاب طوری نوشته شده است که اگر به صفحه ی ده آن برسید ، احساس خواهید کرد در مجلس سخنرانی یا هم نشینی فرهنگی حاضر شده اید و از این حیث شما درگیر دغدغه هایی خواهید شد که تا انتهای کتاب شما را یاری خواهد کرد و فکر کنار گذاشتن کتاب را از شما دور می کند .

کتاب در فاز واکاوی معضلات حجاب بوده همراه با شرح اندکی از همه جوانب ظاهرا غیر مرتبط با آن .

بخشی از کتاب ؛

" ... ما سال ها همه مسئله مان این بوده است که این پسر با آن دختر که با هم حرف می زنند ، چه نسبتی دارند . سرگرمی بسیاری از بچه های بسیج در پایگاه ها «موردگرفتن» بوده است و تمام اهتمام برخی مسئولان و متصدیان حراست ادارات اینکه چگونه و کجا می شود مچ کسی را گرفت ...."

"سالهاست تلویزیون و مطبوعات ما زن های مجرم را در دادگاه با چادر مشکی نشان داده است و زن های موفق را در سریال ها و فیلم ها و گزارش ها با همین حجابی که الان از آن شاکی هستیم . سال ها زن چادری و محجبه ، خدمتکار و کلفت و بی سواد و فقیر بوده است و با نام هایی مثل فاطمه و معصومه و زن کم حجاب و رنگارنگ ، خانم خانه و با سواد و ثروتمند و نامش ژیلا و کتایون و نانسی!"

 

 

+ کتاب را می توانید از اینجــا خرید کنید.



طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: